HTML

Állandó oldalak

Rólunk

2012.09.30. 17:51 :: mrpcman10

Nos... Khm... Jelenleg egy tagja van szerkesztőségünknek... ÉN :D Szóval egy kis bemutatkozás:

MrPcman10


Én egy fiú vagyok (Hú de meglepő!) aki szeret a gépen játszani.(Na ezzel nagyon megleptelek titeket!!!) és az én ötletem volt ez a blog. Azért hoztam létre, mert sok kisebb videós van, akik feledésbe merülnek, pedig jó videóik vannak. Ezeknek az embereknek adnék 1 kis kezdőlökést ezzel a bloggal.

Szerkesztőket keresünk!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrpcman10.blog.hu/api/trackback/id/tr504811805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása